måndag 12 mars 2012

Förvarning och organisation

Har städat och organiserat om lite i mitt pysselrum, satt upp en verktygsvägg, dekorerat aluminiumburkar o.s.v. Se bilder här!:)
 En översikt över delar av mitt rum. (Ni kan ju försöka att undvika den fula elcentralen..:) Tänkte sy något skynke och hänga för med tiden. Men har inte kommit till det än:)
 Är väldigt nöjd med verktygsväggen, fick tavlan av pappa, elelr fick två stora, men jag delade på en, det räckte för mig! Målade dom vita och köpte krokar för 69 kr på Jula. Kanon! Och har krokar över ifall jag vill sätta upp en tavla till sen.
 Blomförvarning, av bilgaller. Spillbitar som blivit över från R bil.
Hade först satt alla blommor i dessa nät, för att få en bra syn över vad jag hade och få lite mer inspiration. Men jag blev inte alls nöjd, det tog mycket plats, och osmidigt när jag ofta tar med mig sakerna vid träffar och pysselstunder med vänner. 
Så blommorna åkte ner i lådorna igen och så behöll jag ett nät för blpommor jag jag hade många av. För lite dekorativt är det allt!


Skåpen var tidigare i tvättstugan som vi har börjat renovera och de hade vi först tänkt slänga. Men nej nej, dom skruvade jag ner och flyttade till mitt pysselrum! Kanon, och oj vad plats och förvarning jag fick! :)


 //L

3 kommentarer:

  1. Kul att vi har pysslat med samma sak! Nu har jag ett helt eget scraprum och jag har organiserat lite hur jag vill ha det. Förvaring kan man inte få för mycket av. Smart förvaring för blommorna men jag förstår problemet, plats och när man ska få med allt. Känner igen några av korten som hänger på sista bilden:) Kram

    SvaraRadera
  2. Du får lägga upp bilder Isabell! Vore kul att se hur du har fått det i ditt pysselrum! Japp, dina kort hänger där som lite inspiration. Kul att kunna ha framme alla fina kort som vi fått! kram

    SvaraRadera
  3. Oh. Lisa vad du har jobbat hårt när vi var borta, Peo är likadan,när han får välja och bestämma i sin ensamhet blir en massa gjort :)
    Sorry för de fina bilgallren, men jag förstår dig!
    Mitt scrap ligger mycket lågt just nu, får försöka rycka upp mig!

    SvaraRadera