onsdag 21 december 2011

Mitt pysselrum

Nu när vi flyttat till hus har jag fått ett eget rum för mitt pyssel, dit smiter jag ofta ner för att koppla av och njuta av kreativa stunder:) terapi på hög nivå!

 Här har jag sorterat små papper, som är 7x15 efter färg, har även en med 15x15 papper.
 Bra förvaringslådor
 Öljetterna är sorterade i små zipp påsar efter färg.
 Samma gäller för brads..
 lite fler praktiska lådor som slukar det mesta..
 Två tavellister med allt möjligt på, under hänger banden i zippåsar.
 Pearls..
 Bra lådsystem från biltema, har sputat den vit. Även ett ställ för chipboards..
 Nyinköpt hylla, perfekt under skrivbordet för stämpelpärmar och verktyg.
 Saker som står och väntar på att bli alstrade..
 jag har tre stämpelpärmar där jag laminerat ett papper som stämplarna fäster på, har sedan stämplat motivet på motsatt sida för se stämpeln.
 De är även sporterade efter motiv, ex. killar, tjejer, dop, jul, student och texter.
 rub-ons, som har använts för att skriva namn på brevlådor o.s.v. perfekt!
 Lite andra projekt..

 Fick en rullvagn av R, paprerna är sorterade efter färg och mönster/cardstocks.
 Stansar, och lådorna för små papper.
Knappar, utstansade blommor, saxar, och i den stora korgen finns spellbinders, epic alfabet och andra dies.

Jag vill gärna ha ordning på mina saker, får ju mer tid till att pyssla då. men självklart är det kaos emellanåt..:) Har du några tips på förvarning?
//L

3 kommentarer:

  1. Ohh va fint du har fått det gumman! Blir allt lite avundsjuk....Hoppas jag med får det så fint när det är dags för mig att flytta pysselrummet =)

    SvaraRadera
  2. Så fint du har det, får ju mitt att se oorganiserat ut..;-)

    SvaraRadera
  3. wow vilket härligt pysselrum!!!
    vill också............... :-)

    SvaraRadera