måndag 29 november 2010

Blog candy

Jag är med och tävlar om detta härliga blog candy!:)



//L

2 kommentarer:

  1. God kväll.
    Ska jag tolka ditt inlägg som du raderat att du inte vill delta i min candy.
    Jag är nyfiken, varför ångrade du dig?
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Jag vet inte hur blogger ser ut när man ska göra inlägg. Men hos mej så väljer jag "design" Sen så väljer jag att" lägga till en gadget" den fins i sidomenyn. Sen väljer "bild". Sen kan du lägga upp bilden på candyn och det är bra om du sparar mer bilden i en mapp så du enkelt kan hämta den därnär du ska välja lägg till bild sen klistrar du in adressen till candyn :P
    Om detta trots allt inte funkar hos dej så föreslår jag att du gör ett blogginlägg helt enkelt.
    Jag kräver inte att man ska vara dataexpert. Jag vet ju att du har försökt och med det kommer man långt. Lycka till nu.

    SvaraRadera