tisdag 20 juli 2010

Kortmakeri

Känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera min blogg nu, ska försöka bättra mig:)
Tänkte lägga upp något gammal kort som jag glömt och några beställningskort..
Fick en beställning på 9 dopkort till en liten pojke, har tidigare fått 8 st till en flicka men glömde tyvärr att ta kort på dem. Sen är det ett beställningskort till en 25 åring och ett på dopdagen.


Har här embossat de söta fötterna för att få lite mer liv i kortet..


Ett beställningskort på dopdagen, ett så kallat staflikort.. Och de söta små fötterna igen.

Hoppas att inspirationen flyter i veckan efter att ha varit hemmifrån i nästan 4 veckor.. det kliar lite i fingrarna:)
/Lisa

2 kommentarer:

  1. svar: Klart du ska få beröm så mycket jobb du lägger ner på varje kort. Alla här hemma tyckte det var jättefint och mamma har redan bett mig att höra om du har tid senare i höst och göra grattis kort åt henne. :)

    Vilka fina kort, det där med fotavtryck var ju hur gulligt som helst!:)

    Jag har det bra, skönt och vara hemma lite längre och träffa familj och släkt. Åker till Turkiet på torsdag och har en ledig vecka innan det är dags för jobb igen. Jag längtar tills vi tar examen men jag längtar mer till att jobba så jag kan ta semester på sommaren;D

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag är minst lika dålig på att uppdatera bloggen... Vilka fina kort du gjort! (som vanligt) Gillar nog det första allra bäst, vilka söta små fötter!
    Hoppas allt är bra med dig annars?!

    Kramar Therese

    SvaraRadera